Bestuur T.V. Sparta

 
 
Het bestuur bestaat uit 8 personen: een voorzitter, een secretaris en een penningmeester, alsmede de voorzitters van de Technische Commissie (TC), de PR & Communicatie Commissie (PRC), de Jeugd Commissie (JC), de Kantine Commissie (KC) en de Onderhouds Commissie (OC). De Vice Voorzitter, zijnde één van de bestuursleden, wordt aangesteld door het bestuur.
 
Het bestuur komt iedere 2e maandag van de maand bij elkaar, behalve in de maanden juli en augustus. Naast bijzondere agendapunten, staat de rapportage door de voorzitters van de diverse commissie als vast punt op de maandelijkse agenda. De penningmeester maakt deel uit van het dagelijks bestuur en rapporteert en voert overleg over de financiële positie van de vereniging. Van iedere bestuursvergadering worden notulen gemaakt. Incidenteel roept het bestuur de Ledenadministratie en de voorzitter van de Evenementen Commissie (EC) op om een vergadering bij te wonen.
 
De rechten en plichten van bestuur en leden, alsmede de doelstelling van de vereniging, zijn vastgelegd in de Statuten. Voor de meer algemene dagelijkse gang van zaken bestaat er een Huishoudelijk Reglement; wijzigingen daarin kunnen alleen met goedkeuring van de leden doorgevoerd worden. Voorts is er door het bestuur een Parkregelement en een reglement waarin de regelgeving met betrekking tot het reserveren van de banen is vastgelegd.
 
Het bestuur schrijft minimaal één keer per jaar een Algemene Leden Vergadering (ALV) uit. Uitnodigingen voor die vergadering worden in de Matchpoint en via de website ruim van tevoren bekend gemaakt. Een bestuur kan niet functioneren zonder de inbreng van de leden en hoopt via de ALV dat leden de moeite nemen om tijdens de ALV met ideeën te komen en de vragen die leven op het bestuur af te vuren. Indien gewenst, kunnen leden het bestuur verzoeken een Extra Algemene Leden Vergadering bijeen te roepen. De voorwaarden waarop dat kan gebeuren zijn in de Statuten vastgelegd. Het bestuur kan ook op eigen initiatief een Extra Algemene Leden Vergadering uitschrijven.
 
Zonder de inbreng van vrijwilligers in de diverse commissies en de schoonmaakploegen van verenigingsgebouw en het park, kan de vereniging niet functioneren. Voor de inbreng van de vrijwilligers wordt ieder jaar een bijzondere avond georganiseerd waarop de vrijwilligers mét eventuele partner in het zonnetje worden gezet. Het bestuur neemt de organisatie op zich van deze altijd plezierige avond.
 
Het bestuur voelt zich verantwoordelijk voor een veilig sportpark voor alle leden van de vereniging. Het bestuur kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het verlies of zoekraken van uw eigendommen.
 
 Naam  Functie  Telefoon  E-mail
 Sibert van Leeuwen  Voorzitter  06 518 200 42  bestuur@tvsparta.nl 
 Nienke Kas  Secretaris  06 222 231 37  bestuur@tvsparta.nl 
 Henk van Steeg  Penningmeester  06 205 262 94  penningmeester@tvsparta.nl 
 Gerard Tijmense  Vice Voorzitter, A.i. Onderhoudscommissie  06 156 409 14  onderhoud@tvsparta.nl 
 Herman van den Brink  Lid, Voorzitter PR & Communicatie   06 522 161 69  redactie@tvsparta.nl 
 Geerten Zoetelief  Lid, Voorzitter Kantinecommissie  06 101 035 19  kantine@tvsparta.nl 
 Dimphy Evers - Tijmense  Lid, Voorzitter Technische commissie  06 138 621 48  technisch@tvsparta.nl 
 Dyonne Landman - Tijmense  Lid, Voorzitter Jeugdcommissie  06 516 288 60  jeugd@tvsparta.nl 

Vragen?

logo

E-mail

ledenadministratie@tvsparta.nl

Telefoon

033-2451749

Bezoekadres

Watergoorweg 52
3861 MA Nijkerk
Nederland